Skúšobný komisár by Vám mal na mieste oznámiť dôvod nespravenia skúšky. Toto sú približné body, ktoré su najčastejšie :
Skúšobný komisár by Vám mal na mieste oznámiť dôvod nespravenia skúšky. Toto sú približné body, ktoré su najčastejšie :
Hranica na napísanie testu je minimálne 50 bodov z celkového počtu 55 bodov. Kto napíše test na menej ako 50 bodov neprešiel. Je teda prípustné spraviť chybu v niektorej z otázok.
Pri nastúpení do vozidla sa musíme vždy pripútať bezpečnostným pásom. Musíte upozorniť aj spolusediacich vo vozidle aby sa pripútaly v opačnom prípade Vaša jazda končí po pár metroch. Ešte pred pripútaním si nezabudnite nastaviť sedadlo, zrkadlá a rozsvietiť svetlá.
Stáva sa, že ak človek jazdí skúšku v cudzom meste nepozná všetky zákutia. Preto napr. pri opravách ciest alebo podobných nepredvidateľných situáciach prejde do protismeru.
Pri vjazde do ZÁKAZU VJAZDU pre motorové vozidlá – zasahuje inštruktor a skúška automaticky končí.
Po zastavení na kopci niektorí ľudia zabúdajú na uvoľnenie ručnej brzdy. Motor auta je dosť silný na to, aby dokázal auto rozbehnúť aj proti obrovskej brzdnej sile gravitácie, odporu a ručnej brzdy. Skúšobný komisar je človek a túto chybu vidí. Ak nie oznámi mu to zvuková signál.
Vždy zastavíme na značke STOP na križovatke kde máme naležitý výhľad na celú križovatku a nie na mieste kde je značka umiestnená a všetky kolesá musia zastaviť!!!
Na križovatke bez ,alebo s dopravnými značkami.
Pri porušení obmedzenia rýchlosti alebo platiace pre jazdu pre konkrétne miesto s obmedzením rýchlosti. Nezabudnite že v obytnej zóne je najvyžšia povolená rýchlosť 20 km za hod.
Našťastie z tohto dôvodu to nebýva často.
Veľmi častý dôvod vyhodenia zo skúšky.
Nezabúdajte že spätné zrkadlá sú na kontrolu priestoru okolo Vás !!!